Особливості системи руху в лазерному обладнанні ARAMIS

З середини 90-х років, компанія ARAMIS виробляє і займається постійним удосконаленням лінійного приводу, розробки якого велися ще з 60-х років. Сьогодні дана система руху є найбільш технологічною і володіє найвищими економічними показниками, в числі яких і окупність обладнання.

Компанія ARAMIS є розробником, виробником прецизійного обладнання і безсумнівним експертом в області виробництва високоточної механіки.

З появою такого філігранного інструменту, як волоконний лазер, дана система руху стала найбільш оптимальним рішенням, максимально розкривши весь потенціал технології лазерного різання.

Весь модельний ряд лазерного обладнання ARAMIS укомплектований лінійними двигунами власного виробництва. Тоді як європейські аналоги комплектують подібною системою руху тільки верстати преміум сегменту.

Основні переваги даної системи руху:

– найвища динаміка обробки: лінійний привід дозволяє досягати швидкость переміщення до 250 м / хв з прискоренням в 3G;

– прецизійна точність різання: точність розкрою становить 0,01 мм / м з повторюваністю 0, 001мм / м;

– висока надійність системи: жодного випадку поломки вузла за більш ніж 15 років;

– не вимагає дорогого і частого обслуговування.

Для того щоб визначити переваги лінійного двигуна розглянемо три найпоширеніших схеми портального механізму: кулько – гвинтова пара, рейкова передача і лінійний двигун.

На відміну від лінійного двигуна, який практично не схильний до зносу, в силу специфіки принципу взаємодії за допомогою електромагнітного поля, – ШВП передбачає велику кількість механічних сполучень. Виходячи з такого принципу роботи – даний тип системи руху схильний до зносу, появи люфтів і є повільним. Тому практично не застосовується в лазерному обладнанні.

 

В системі зубчастої рейкової передачі спочатку присутні люфти, а через високодинамічний механічний вплив металевих частин, створюється навантаження, що призводить систему до зносу, появи нерівномірних люфтів і втрати точності.

Лінійний двигун, в свою чергу, не здійснює перетворення обертального руху в поступальний, а спочатку генерує поступальний рух. Адже особливістю лінійного двигуна є магнітна левітація, тобто створення в вертикальному напрямку статичної підйомної сили, яка утримує рухому частину на невеликій відстані від основи. При цьому виникає зазор, а рух відбувається без безпосереднього контакту і, як результат, без тертя.

Цікаво, що подібний принцип даної системи руху застосували в розробці надшвидкісних потягів на магнітній подушці, які здатні розвивати швидкість до 600 км/ год.

Переваги лінійного двигуна очевидні. І обумовлюються як самою конструкцією, так і принципом дії.

У порівнянні з ШВП і зубчастою рейкою-шестернею, лінійні двигуни більш довговічні, продуктивні, з часом не втрачають точності, а також не мають осьового люфту і не створюють вібрацій. Вкрай мале тертя і пряме перетворення енергії забезпечують лінійному двигуну ККД понад 90%.

Лазерне обладнання, оснащене лінійними приводами, забезпечує високоточний зріз, що дає можливість виробляти якісну продукцію. З впровадженням лазерної технології ви позбудетеся від витрат на додаткові цикли постобробки і збільшите рентабельність підприємства.